Am si eu niste nelamuriri referitoare la mediere. Am o neintelegere cu o firma de constructii (referitoare la vicii ascunse apartament). Am initiat procedura de mediere, administratorul firmei a venit la mediere, s-au semnat toate actele necesare, nu s-a ajuns la o intelegere, s-a semnat procesul verbal, insa in toate actele administratorul firmei doar a semnat, nu a pus si stampila, pt ca nu o avea. este valabil procesul verbal (si restul actelor)? adica este valabil in fata instantei de judecata? pt ca, avand in vedere esuarea medierii asta urmeaza sa fac.
La sedinta de mediere a participat din partea firmei doar administratorul, in timp ce eu am fost insotita de un prieten. In toate actele am fost trecuta doar eu (eu singura sunt partea implicata), nu si prietenul meu, care nu a semnat niciun act. Intrebarea mea este daca era obligatoriu sa fie trecut si el si sa semneze, sau numai la cererea expresa a celeilalte parti, care nu si-a exprimat o asemenea dorinta?
Intr-un final, as dori sa stiu, daca ma poate lamuri cineva, daca procesul verbal de esuare a medierii semnat in conditiile de mai sus este valabil in instanta? adica pt a dovedi ca s-a incercat medierea in conditiile legii si ma pot adresa instantei de judecata.
Multumesc anticipat.