Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua. In urma cu o luna am cumparat un telefon de la Germanos. Dupa cumparare am observat ca avea un defect la display. L-am trimis la reparat si l-am primit dupa 3 zile cu acelasi defect.(defect neconstatat).L-am trimis iar si l-am primit dupa 12 zile. Au schimbat niste piese la el...dar problema nu s-a rezolvat si <bonus> a mai aparut un defect in urma <reparatiei>. Pana cand sunt nevoit sa il trimit la service ? Daca ma duc la O.P.C. , se poate rezolva?
Probleme service gsm
gvlad21
Buna seara,
In luna iulie a.c. am prelungit un contract de voce, astfel cumparand telefonul cu pricina cu o reducere semnificativa. Inca de la inceput am ... (vezi toată discuția)