avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 484 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme privind insolvenţa, ... Procedura de insolventa
Discuție deschisă în Probleme privind insolvenţa, lichidarea judiciară şi falimentul

Procedura de insolventa

pe data de 15.05.2014 am depus cerere pt insolventa cu reorganizare .pe 03.06.2014 a avut loc prima infatisare .nu stim cand ni se va proba cererea insa administratorul judiciat a spus ca planul de reorganizare se depune la 30 zile dupa afisarea tabelului .din pacate nu vrea sa faca planul de reorganizare dar nici nu mi-a dat detalii sa stiu ce trebuie sa cuprinda acest plan .va rog sa ma ajutati cu un model sau macar sa imi spuneti pt care ani trebuie sa fac planul ?2013 real 2014 estimat pana cand ?trei sau cinci ani ?firma are obiect activitate productie -fabrica tamplarie lemn si vinde produsul finit .
Multumesc
Cel mai recent răspuns: adrianabresug , utilizator 09:21, 6 Februarie 2015
Este foarte bine ... =D> acum urmeaza ce este mai "usor" dar cu putina determinare o scoateti la capat.
Ultima modificare: Miercuri, 18 Iunie 2014
trandafir2, moderator
sunt contabil de meserie am facut planuri de reorganizare/redresare pt esalonari la finante dar pt insolventa nu pt ca nu am fost in aceasta situatie si vreau sa zic ca nu e chiar asa simplu si e diferit .ati avut dreptate nu e greu pt cine cunoaste contabilitate dar e multa munca iar bugetul si fluxul pt 36 luni ma va termina .am pana in prezent 28 pagini A4 .cred sa fie suficient pt cei care il vor citi .
multumesc pt raspuns
Planul respectiv este un atribut al administratorului, nu al contabilului (da stiu ca la noi contabilul este si contabil si jurist si resurse umane si revisal si orice presupune hartii - desi ia bani doar pentru contabilitate), deci aveti grija ca ce scrieti acolo trebuie sa isi asume administratorul, atat in fata creditorilor cat si a instantei (pentru ca am vazut ca uneori instanta intreaba administratorul special in ce consta planul ... deci trebuie sa stie si el cate ceva .. :)) ).
aveti mare dreptate noi contabilii trebuie sa facem totul si nici asa nu e suficient daca ar mai fi ceva sa ne puna sa facem ar fi foarte bine pt administrator .de ce sa plateasca lichidatorul daca are contabil ?i-au cerut 1000 lei pt acest plan ,asa daca tot sant platita de ce sa nu il fac eu ? cat despre plan nu cred ca o sa inteleaga mare lucru administratorul firmei dar e problema lui daca nu o sa stie ce sa spuna .eu il fac dar nu il bag in ,,cap ,,.
oricum e destul de multa munca la un asa plan .
adrianabresug a scris:
cat despre plan nu cred ca o sa inteleaga mare lucru administratorul firmei dar e problema lui daca nu o sa stie ce sa spuna .eu il fac dar nu il bag in ,,cap ,,.

Este si problema dvs. dat fiind ca daca iese prost ..ghici pe cine va fi aruncata vina? :((
Ok, dar sa nu excedem de la obiectul topicului, va urez bafta si putere de munca!

Alte discuții în legătură

Recuperare salarii angajator in insolventa uncetatean8 uncetatean8 Buna seara, Am lucrat cu Contract de munca la o firma aflata in insolventa. Procedura de insolventa a fost declansata inainte de a ma angaja acolo. Firma ... (vezi toată discuția)
Recuperare datorii curente corstef corstef pentru datoriile curente (exceptand creanta din tabel) pe care societatea aflata in reorganizare le are fata de un creditor, se poate intenta actiune de ... (vezi toată discuția)
Recuperare drepturi salariale firma insolventa iuliana Dragoi iuliana Dragoi Buna ziua, Firma la care am lucrat a intrat in insolventa, a doua zi dupa declararea oficiala a insolventei si-a mutat o mare parte din salariati pe alta ... (vezi toată discuția)