avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 347 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garantia la produse castigate in cadrul unui ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garantia la produse castigate in cadrul unui concurs/tombola

Buna ziua. Am castigat, la o extragere, un aparat electrocasnic care mi-a fost livrat prin curierat. Nu am primit vreo factura sau vreo chitanta din moment ce a fost castigat. Dar aparatul are certificat de garantie. La o luna dupa utilizare s-a defectat.
De pe certificat am luat numarul de telefon de la firma producatoare si nereusind sa iau legatura cu nimeni, am trimis un email. Mi-au raspuns si mi-au dat un alt numar de telefon si am reusit sa iau legatura cu cineva, care imi spunea ca trebuie sa se intereseze in ce conditii poate prelua aparatul, in cazul in care nu exista factura si chitanta si urma sa ma sune in urmatoare zi. Dar nici vorba sa ma sune, am mai asteptat inca o zi, si urmeaza sa mai sun sa vad care e situatie. Desi e un premiu castigat, nu mi se pare normal sa nu raspunda nimeni de eventualele probleme din fabricatie ce pot aparea. La ce mai pun atunci certificatul de garantie in cutie daca oricum nu e valabil ?
Din punt de vedere legal, sunt sau nu obligati sa preia aparatul, conform certificatului de garantie, si sa remedieze problema ?
Va multumesc !
Cel mai recent răspuns: POPA GHEORGHE , Specialist in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca 17:23, 10 Iulie 2014
Ar trebui sa revedeti Regulamentul concursului in cadrul caruia ati castigat premiul respectiv si referirile la garantia produsului.
In Regulamentul concursului trebuie sa existe mentiuni legate de declararea castigatorilor/ afisarea acestora pe un / lista, etc. si modul de comunicare de catre firma organizatoare catre castigatori.
Documentul de livrare pe care il puteti utiliza este cel care a insotit colectul, care v-a fost remis prin curierat rapid.
Daca nu ati ales calea scrisa prin posta cu confirmare de primire, pentru anuntare firma organizatoare a concursului/ firma de service indicata, puteti avea surpriza sa nu existe confirmare de primire e.mail, deci sa se poata afirma ca nu au fost sesizati.
Puteti sesiza Protectia consumatorului, legat de regulamentul concursului, tergiversarea repararii/ inlocuirii aparatului, etc. sau puteti deschide, dupa caz, actiune in instanta impotriva firmei organizatoare a concursului si cere daune materiale si daune morale.
Pentru o rezolvarea mai rapida puteti chema firma organizatoare a concursului in fata unui mediator.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Certificat de garantie pentru produsele oferite ca premiu gabriell86 gabriell86 Am si eu nevoie de ajutorul si indrumarile celor care sunt cunoscatori. in scurt timp va fi gata un site. utilizatorii vor castiga diverse obiecte ( ... (vezi toată discuția)
Cerere răspuns urgent - solicitare de plată pentru ridicare premiu concurs coca cola mioara strechioiu mioara strechioiu Bună ziua am primit un awb cu un nr de urmărire a unui premiu din Marea Britanie am plătit suma de 309 euro unde mi se dădeau 72 ore pentru a primi ... (vezi toată discuția)
Rugaminte de lamurire problema furnizor de produse online Descriptiv Descriptiv Am comandat online un produs pe un site gestionat de o firma platitoare de TVA in Romania (ale carei date nu le gasesti pe respectivul site). A sosit prin ... (vezi toată discuția)