avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 342 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Infiintare PFA ca traducator (fara autorizatie MJ)
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Infiintare PFA ca traducator (fara autorizatie MJ)

Buna seara,

Am urmatoarea problema:
Am absolvit Facultatea de Limbi Straine din cadrul Universitatii Bucuresti in anul 1998, dar fara examen de licenta. Din 2006 lucrez ca traducator pe contracte de drepturi de autor/contracte de colaborare. Am 18 carti traduse si, la nevoie, pot obtine recomandari de la editurile/firmele cu care am colaborat.
Intrebarea mea este daca ma pot folosi cumva de experienta profesionala mentionata pentru deschiderea unui PFA ca traducator (in vederea colaborarii cu societati comerciale si beneficiari privati), in conditiile in care, din cate inteleg, din punctul de vedere al studiilor nu indeplinesc conditiile necesare (neavand diploma de licenta).

Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Eileene , utilizator 20:58, 13 August 2014
Buna ziua, va puteti autoriza ca PFA doar cu diploma de bac si o adeverinta "vechime in munca" unde este specificat faptul ca ati lucrat in domeniul traducerilor. Daca doriti sa desfasurati activitatea ca profesie liberala, veti avea nevoie de diploma de licenta precum si inregistrare ca traducator autorizat de catre Ministerul Justitiei.
Multumesc frumos pentru raspuns.
Intentia mea este sa pot colabora si cu societati comerciale (nu doar cu edituri) si sa pot emite factura. Nu doresc sa lucrez pe domeniul juridic sau cu notariatele, astfel incat sa am nevoie de autorizatie de la MJ. Din cate am inteles, din punct de vedere fiscal nu sunt diferente intre PFA si profesiile liberale.
Adeverinta de vechime in munca de unde o pot lua, in conditiile in care am lucrat cu mai multe edituri?
Va multumesc mult inca o data.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură