avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1082 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... incetare acordare indemnizatie de conducere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

incetare acordare indemnizatie de conducere

Buna seara. Sunt medic primar intr-un spital privat, unde lucrez de 26 de luni. De17 luni sunt si director medical, moment din care la salariul negociat ca medic primar mi s-a acordat si o indemnizatie de conducere. In luna iunie ,in urma unei neintelegeri intre partile partenere la afacerea medicala, aparatura de pe sectia pe care imi desfasuram profesia de medic a fost retrasa. Ca urmare toti salariatii sectiei au fost redistribuiti pe alta sectie . S-a emis un act aditional la contractul meu individual de munca prin care se specifica ca incepand cu luna iunie sunt director medical si medic primar pe alta sectie, act pe care l-am sermnat .In acest act aditional se specifica ca restul clauzelor contractului individual de munca raman neschimbate.
In data de 13 august am primit o decizie semnata de administratorul firmei prin care am fost instiintata ca incapand cu 1 august nu se mai acorda indemnizatia de conducere din considerente financiare. Tot in 13 mi s-a dat si un act aditional la contractul individual de munca prin care se specifica, ca salarul meu revine la cel de medic primar, pe care l-am avut anterior acordarii indemnizatiei de conducere, in rest toate celelalte clauze ale contractului indivial de munca ramanand neschimbate. Nu l-am semnat.

Prima intrebare : ce implica nesemnarea actului aditional, si cat pot sa nu-l semnez?

A doua intrebare : prin mutarea mea pe alta sectie , intrucat pe aceasta nu-mi pot desfasura profesia de medic de specialitatea mea, in cazul demisiei mele din functia de director medical ce se intampla?