avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 703 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Vanzare apartament sediu firma
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Vanzare apartament sediu firma

Buna seara,
Intentionez sa vand un apartament in care am sediul unei firme in functiune. Doresc sa inchei vanzarea cat mai repede, pentru ca am gasit foarte greu un cumparator in perioada asta de criza si nu as vrea sa ratez ocazia. Deoarece, ma mut in alta localitate as vrea sa aflu o solutie pentru aceasta situatie, in care sunt presata de timp, sa suspend activitatea firmei pentru o perioada de timp sau sa gasesc o solutie mai simpla pentru ca aceasta tranzactie sa nu fie incomodata de existenta acelui sediu social.Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Legal to Business , Consilier juridic 00:16, 10 Septembrie 2014
Va obligați in contractul de vânzare ca într un termen de o luna sa radiați sediul social .
Multumesc pentru raspuns. Inteleg sa ma oblig sa radiez sediul firmei intr-o luna, dar ce presupune acest lucru.
Presupune sa va gasiti un alt spatiu cu destinatie de sediu social, sa incheiati un contract pentru folosirea acelui spatiu de catre societate in scopul stabilirii sediului (locatiune sau comodat), redactarea unei hotarari a adunnarii generale a asociatilor / unei decizii a asociatului unic, dupa caz, prin care sa aprobati transferul sediului la noua adresa, actualizarea actului constitutiv si completarea declaratiilor model 3 (le gasiti aici [ link extern ] .

Dosarul care se depune la registrul comertului va contine:
1. Hotararea adunarii generale / Decizia asociatului unic (original);
2. Contractul de comodat / inchiriere pentru noul sediu + dovezile titlului de proprietate al celui cu care veti contracta noul spatiu - copie. Daca spatiul apartine unei persoane fizice se va face dovada inregistrarii la administratia financiara a contractului in vederea declararii veniturilor din chirii;
3. cerere pentru verificarea unicitatii sediului (aici formularul [ link extern ] ;
4. Declaratia model 3 completata, semnata pentru activitatile desfasurate + certificatele constatatoare privind activitatile declarate de catre societate - toate in original;
5. Certificatul de inregistrare al societatii - in original;
6. Actul constitutiv actualizat in care apare noul sediu social;
7. copie act identitate administrator / imputernicit;
8. imputernicire, daca este cazul, in original.

Daca sediul social nou se afla intr-un bloc de locuinte, atunci este necesar sa obtineti acordul vecinilor directi si al asociatiei de proprietari si sa atasati la dosar acest acord (aici formularul tip [ link extern ] )

Daca sediul se transfera in alt judet, va fi necesar ca in mod suplimentar sa cereti verificarea disponibilitatii denumirii actuale la registrul comertului din judetul in care se afla noul sediu (formular aici [ link extern ] .

Mai pot aparea si alte situatii, insa cu titlu exceptional. Daca aveti in continuare nevoie de informatii, va rugam sa ne contactati.

Succes!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Schimbarea sediului social dintr-un judet in altul Razvy23 Razvy23 Salut , as dori sa schimb sediul social al unei firme cu profil agricol dintr-un judet in altul , care ar fi pasii ? Multumesc anticipat ! (vezi toată discuția)
Mutare sediu social rbtm rbtm Daca doresc sa mut firma (sediu, depozit, spatiu de prezentare) intr-un sat apartinand aceluiasi judet in care se afla in prezent sediul, ce trebuie sa fac? De ... (vezi toată discuția)
Acte necesare schimbare sediu Altheea Altheea Buna ziua, In cazul schimbarii sediului unei firme, persoana care depune actele la Registrul Comertului are nevoie de procura speciala legalizata data de cei ... (vezi toată discuția)