avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 550 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Neintelegere privind produsul oferit
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Neintelegere privind produsul oferit

Am si eu o problema..am postat un anunt pe olx, a sunat cumparatorul,am trimis coletul, toate bune. Problema apare a doua zi dupa ce respectivul ridica coletul si ma suna sa-mi spuna ca de fapt el voia altceva, in fond a gresit anuntul si s-a uitat la ceva si a sunat la altceva...pentru ca nu a fost vina mea I-am spus ca il poate returna dar sa plateasca transportul tur retur.a inceput sa injure si a zis ca trebuie sa-l platesc tot eu...acum eu ce pot face? Sunt obligata sa-l primesc inapoi si sa platesc si transportul?
Mentionez ca persoana s-a uitat initial la produsul unui alt vanzator,similar cu al meu, pe mine m-a sunat si nu m-a intrebat detalii ale produsului decât daca il mai am si sa il trimit...
Sunt foarte nedumerita...cred ca nici nu o sa mai postez vreodata pe olx....
Cel mai recent răspuns: QED , utilizator 15:40, 24 Noiembrie 2014
Aveti dreptul sa nu ridicati coletul de la posta. Se va intoarce la el si daca il ridica va avea de plata taxele de transport si inmagazinaj. Daca nu-l ridica, coletul ramane la Posta romana...pe termen indefinit. Important e ca dvs sa primiti banii ramburs (nu cred ca are posibilitatea sa blocheze aceasta plata). Iar daca mai suna, pregatiti-va sa inregistrati si reluati discutia cu el: punctati ca a comandat din greseala, ca ati fost de acord sa primiti coletul inapoi dar el sa plateasca taxele (ceea e firesc, deoarece el a gresit), iar in conditiile in care a inclus aceste taxe in rambursul returului, este dreptul dvs sa nu acceptati. O astfel de inregistrare ar fi utila daca va face reclamatie la politie.

In orice caz, eu n-as accepta un colet retur cu ramburs = valoarea produsului + taxe transport. Daca v-ati fi incadrat in legea comertului electronic (nu va incadrati pentru ca vindeti fara factura, deci ilegal) regula returului ar fi fost clara: in 14 zile se trimite produsul inapoi, FARA RAMBURS, iar vanzatorul ii evalueaza starea (inclusiv daca e acelasi produs expediat) si daca totul e in regula ii returneaza banii clientului, prin virament bancar sau mandat postal.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inselatorie pe internet elena_crys elena_crys Buna Ziua! De curand mi-am cumparat de pe internet un telefon NOU,dar dupa ce l-am scos din cutie,pe langa faptul ca nu era sigilat,in momentul in care ... (vezi toată discuția)
Drepturile vanzatorului persoana fizica online Malvina_S Malvina_S Buna ziua. Va deranjez cu o problema aparent banala, care insa a luat o intorsatura urata Saptamana trecuta am vandut un produs prin intermediul site-ului Olx. ... (vezi toată discuția)
Intrebare site okazii ionascu_andrei ionascu_andrei Buna ziua, Am folosit site-ul okazii si am pus la vanzare diverse produse. A venit un cumparator si mi-a cumparat produsele respective cerand detalii despre ... (vezi toată discuția)