Buna ziua! In cazul defectarii produselor electronice in termenul de garantie si care nu mai pot fi remediate , produsul devenind nefunctionabil in totalitate, ce obligatii revin furnizorului?
1) Schimbarea produsului cu unul nou sau second-hand?
2) Restituirea integrala a pretului sau a unui procent din acesta raportat la perioada de utilizare a produsului?
3) Cine plateste taxele postale, daca service-ul autorizat conform certificatului de garantie se afla in alta localitate decat cea a beneficiarului?
Obligatiile trebuie sa fie in certificatul de garanție. Garanţia trebuie să precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalităţile de asigurare a garanţiei - întreţinere, reparare, înlocuire şi termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea şi adresa vânzătorului şi ale unităţii specializate de service.
...cam evazivi termenii prevazuti in certificatul de garantie. Mai mult imi pare ca modalitatea de acordare a garantiei este lasata la latitudinea vanzatorului....