Va rog sa imi spuneti, in cazul in care gestiunea asociatiei de proprietari este preluata de firma prestatoare de servicii cine incaseaza cheltuielile comune ale asociatiei iar daca exista restantieri ori devin restantieri pe parcursul derularii contractului cum se recupereaza restantele mai mari de 90 de zile prin instanta de judecata. Va multumesc.
Asa cum s-a spus de catre @thran, conducerea as. prop. face si desface totul - firma de administrare nu face nimic in plus fata de prevederile contractuale.
In situatia descrisa de autorul topicului, este posibil ca incasarile sa se faca tot prin firma de administrare, cum spuneam, depinde de clauzele contractuale. In plus firma trebuie sa puna la dispozitia conducerii as. prop. tot felul de situatii economico-financiare privind debitele/soldurile proprietarilor si functie de acestea conducerea dispune masuri de recuperare, instanta de judecata, in opinia mea ar trebui sa fie ultima solutie...
De obicei as. prop. trebuie sa lucreze dupa niste reguli si regulamente proprii, dar care sa nu depaseasca prevederile legale. Aici pe forum gasiti mai multe exemple.
Succes!
Intrebarea cuprinde mai multe sectiuni.
La prima sectiune raspunsul e simplu: noua firma de administrare face incasarea cotelor din prima zi de activitate ...