Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Acum cateva zile am comandat ceva pe internet care urma sa vin printr-o firma de curierat. Problema este ca eu am cumparat acel produs de aici si nu mai am nevoie de el. Nu vreau sa deranjez dar intre timp a ajuns si coletul asa ca nu vreau sa il mai ridic. Intrebarea mea este cine v-a platit curierul pentru ca acesta trebuie sa il trimita inapoi....
Buna ziua,
trebuie sa vorbiti cu curierul si sa ii spuneti ca nu mai doriti sa ridicati coletul. El va va spune daca trebuie sau nu ,sa platiti pt. returnarea lui catre expeditor.
Eu personal, acum 6 ani am comandat online de la Flanco.ro un televizor LED si pana sa vina am cumparat din magazinul fizic Flanco acelasi televizor dar mai ieftin( era o promotie locala!!). Am sunat la Flanco.ro si am anuntat acest lucru si ca nu mai doresc televizorul comandat online,Mi-au spus ca nu e nici o problema dar ei l-au trimis deja , insa trebuie sa ii spun curierului ca nu mai doresc televizorul. Am si facut acest lucru, curierul a spus:OK il trimitem inapoi!! Nu mi-a cerut nimeni nici pana acum nici un ban pt. transport.
Insa dupa trei luni iar ma suna curierul , ca are un televizor de livrat pt. mine de la Flanco.ro si daca nu-l ridic atunci chiar ca il trimit inapoi :)) Va dati seama cat de zdruncinat a fost televizorul acela timp de trei luni ????!!!!