avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1565 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Santaj sexual, amenintare
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Santaj sexual, amenintare

buna seara. am o problema destul de neplacuta :( dar inainte sa ma judecati, va rog sa ma ascultati. lucrez ca si model de videochat, dar pe partea de videochat non adult, adica nu implica folosirea jucariilor sexuale. am ales asta in urma unei crize financiare f mari. ideea este ca la un moment dat, din dorinta de a castiga mai mult am ales sa ma dezbrac #-o am fost inregistrata si acum sunt amenintata de un domn, de alta nationalitate, dar care are cunostinte in Romania. Omul a venit in tara si a vrut sa aiba o relatie cu mine. l-am refuzat si de atunci ma ameninta incontinuu ca va face publice imaginile cu mine. ce ar trebui sa fac? sa merg la politie sa-l denunt pt santaj? am vreo sansa sa rezolv ceva, tinand cont ca este de alta nationalitate si nu locuieste in Romania? va rog sa ma ajutati, orice parere imi poate fi de mare ajutor! multumesc.
imi spune ca daca nu fac ce zice el, va lasa imagini cu mine in toate scarile de bloc, statiile de autobuz si pe toti stalpii din orasul meu. omul are f multi bani, cred ca pe asta se si bazeaza.
Eu cred ca exagereaza.
Oricati bani ar avea nu este de capul lui sa faca asa ceva.
Nu se va autoriza de autoritatile competente asa ceva si nici de asociatiile de proprietari.

Daca va duceti la politie cu asa ceva va dau un pahar cu apa, va explica ca nu aveti de ce sa va temeti si va trimit acasa.
Faceți dovada că vă șantajează (mesaje, înregistrări) și depuneți plângere direct la parchet pentru santaj. E o infracțiune gravă. Nu vă lăsați intimidată.
Pai...nu prea rezulta un santaj serios cred eu si organele ar considera la fel...

Nu ar fi intrunite elementele constitutive ale infractiunii de santaj.

Amenintarea este de fapt o aiureala.