avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1402 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Santaj sexual, amenintare
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Santaj sexual, amenintare

buna seara. am o problema destul de neplacuta :( dar inainte sa ma judecati, va rog sa ma ascultati. lucrez ca si model de videochat, dar pe partea de videochat non adult, adica nu implica folosirea jucariilor sexuale. am ales asta in urma unei crize financiare f mari. ideea este ca la un moment dat, din dorinta de a castiga mai mult am ales sa ma dezbrac #-o am fost inregistrata si acum sunt amenintata de un domn, de alta nationalitate, dar care are cunostinte in Romania. Omul a venit in tara si a vrut sa aiba o relatie cu mine. l-am refuzat si de atunci ma ameninta incontinuu ca va face publice imaginile cu mine. ce ar trebui sa fac? sa merg la politie sa-l denunt pt santaj? am vreo sansa sa rezolv ceva, tinand cont ca este de alta nationalitate si nu locuieste in Romania? va rog sa ma ajutati, orice parere imi poate fi de mare ajutor! multumesc.
taxele imi sunt platite cinstit...eu lucrez legal, cu carte de munca si asigurare de sanatate. va multumesc pt parere!
g5diana a scris:

dar cel putin ii pot face plangere pt santaj si amenintare?? sau ii pot organiza un flagrant?

Nu se poate organiza flagrant in astfel de cazuri.
Cine v-a sfatuit asa nu a inteles cazul.
Stimata domnisoara, nu fac drept penal, insa ce spune colegul Lascoschi e absurd.
Da, organele de cercetare sunt supraaglomerate si sunt dezinteresate sa isi umple biroul de zeci si zeci de plangeri noi... Da, au preconceptii si se vor uita chioras la dv. Da, trebuie sa faceti plangerea tot in oprasul dv. si aveti mare grija sa nu fie un domn care sa-l stie pe altul care sa fie cunostinta cu vecina dv. de la 2...

Si, in final, da, va trebuie avocat.