avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 528 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Reducere de 50% pentru elevi care circula cu mijloc ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Reducere de 50% pentru elevi care circula cu mijloc de transport in comun !

Buna seara !
Dupa ce am vazut scandalul dintre elevi si primarul Constantei radu Mazare m-am gandit ca si in cazul meu si a inca 1000 de elevi al LTTV se face acest abuz .
Sunt elev in clasa a X-a A ( mate-info ) si in fiecare dimineatza fac naveta cu microbuzul . Platesc abonamentul intreg ! De la mine din localitate pana in oras sunt 20 km !
Intrebare: Putem ( toti liceeni navetisti ) sa facem ceva sa obtinem acea reducere de 50% pentru abonamentele pentru microbuz ?
O adresa pentru scoala , ceva ..?

I-am zis dirigintelui si mi-a zis ca legea este data doar pentru cei din orase mari . Cum adica ? Aici este vorba de discriminare , daca este adevarata afirmatia dirigintelui meu ...
Va multumesc frumos !
Cel mai recent răspuns: Andrei-Ionuț COCÎRLĂU , Avocat 15:32, 14 Februarie 2015
Hotărârea de Guvern nr.309/1996 privind acordarea de reduceri cu 50% ale tarifelor pentru transportul local în comun, de suprafaţă şi subteran, precum şi pentru transportul intern auto, feroviar şi naval de care beneficiază elevii şi studenţii din învăţământul de stat şi din învăţământul particular acreditat, cu modificările şi completările ulterioare, prevede pentru elevii din învăţământul primar şi secundar, precum şi pentru studenţii din învăţământul universitar de stat şi particular acreditat, cursuri de zi, reducere de 50% din tariful trenurilor de persoane, clasa a II-a, în tot timpul anului calendaristic.

HG nu face nicio distinctie intre orase mici sau orase mari.

Diriginetele dvs va induce in eroare facand acea afirmatie.

Puteti sesiza ISJ-ul sau Ministerul Educatiei, in acest sens.
Multumesc frumos de raspuns !