Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua, anul trecut am infiintat un PFA, si pana la sfarsitul anului fiscal am inregistrat doua facturi de cheltuiala pe el. Intrebarea ar fi, daca trebuie sa depun bilantul pt acestea sau e suficienta o declaratie de inactivitate.
Trebuie sa lamurim un aspect. Daca aveti pfa, nu aveti treaba cu bilantul si cu acea declaratie.
La pfa-ul infiintat anul trecut, pana pe 25 mai 2015 veti depune declaratia 200. Tot pentru acel pfa trebuie sa depuneti pana pe 25 februarie 2015 declaratia 392b daca nu sunteti platitor de tva.
este obligatoriu sa depun in format electronic documentul 392B, redactat pe site-ul e-guvernare.ro sau exista si o alta modalitate, deoarece pe site-ul respectiv mi se cere sa am certificat digital
buna ziua, am descarcat si am completat, insa mii se pare un pic aiurea sa completez online si sa-l depun fizic la ei pe suport electronic, nu se poate depune tot online?, prin email sau altfel.