avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 340 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... nelamurire prima se stabilitate
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

nelamurire prima se stabilitate

Buna ziua.Am si eu o problema la care va rog frumos sa imi rasoundeti daca se poate.Sunt asistenta medicala la un cabinet medical de la scoala si mi s-a spus de la spital ca anul acesta nu vom primi prime de stabilitate pentru ca in baza legii 18/2009 ,nu avem dreptul la astfel de prime.Eu am cautat legea asta dar nu am gasit nicaieri prevazut acest lucru.Este legal cceea ce mi-a spus d-na de la personal ,ca anul asta nu primim prime de stabilitate,pentru ca e criza?da-ti macar un indiciu unde sa pot citi chestia asta.Va multumesc anticipat celor care ma vor ajuta in problema mea!
Cel mai recent răspuns: Andreea-Cristina Vernescu , Consultant resurse umane 08:29, 18 Iunie 2009
Ca multe altele, in Legea 18/2009 a bugetului de stat nu spune expres acest fapt, dar aceasta aproba bugetul fiecarui ordonator principal de credite, care la randul lui aproba pentru cei secundari din subordine. Acestia la randul lor aproba bugetele ordonatorilor tertiari din subordinea lor(Lg 500/2002 privind finantele publice).
Se stie ca bugetul pentru anul 2009 a fost refacut in luna ianuarie in urma indicatiilor telefonice de la Ministerul Finantelor Publice, fara a avea, insa o baza legala. S-au taiat prin telefon urmatoarele: premiile, orele suplimentare, salariile de merit, alte sporuri si posturile vacante, adica finantarea acestora.S-a lasat in buget doar lichidarea lunii decembrie care s-a platit in luna ianuarie.Cum s-a taiat la nivelul platilor efectuate in ianuarie este normal ca nu mai au prevedere bugetara. Prima de stabilitate intra tot la premii, deci au fost taiate. Doar premiul anual (al 13-lea salariu s-a mai acordat).