avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 421 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Neplata subventiei individuale de catre minister
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Neplata subventiei individuale de catre minister

Sunt studenta si la inceputul acestui an universitar (2008-2009), pe baza dosarului depus, mi-a fost aprobata subventia individuala potrivit Ordonantei 73/2004. Benefiez insa doar in acte de aceasta, pentru ca in realitate din luna octombrie si pana azi nu am primit aceasta subventie. Ministerul nu a trimis banii necesari catre facultate prin care sa mi se asigure plata subventiei, pentru ca din cauza crizei financiare, spun ei, nu ar mai fi bani si pentru plata acestor subventii.
Au dreptul cei de la minister sa refuze sa-mi plateasca acesti bani? Mentionez ca este vorba de o subventie de 60 de lei pe luna, iar perioada pentru care ar trebui sa mi se plateasca este de 9 luni. Ce as putea face pentru a primi totusi acesti bani, care mi se cuvin, avand in vedere ca anul universitar a ajuns la final.
Cel mai recent răspuns: Andreea-Cristina Vernescu , Consultant resurse umane 07:03, 18 Iunie 2009
Ca multe alte drepturi deja castigate pe hartie nu au fost platite.Ministerul este obligat sa va acorde sumele. Dar acuma depinde si de anumiti factori financiari si anume:
-daca are sumele respective aprobate in bugetul pentru anul 2009(Ce a fost pentru anul 2008 nu se mai pot plati, deoarece nu sunt fonduri multianuale si ce a fost pentru 2008 trebuia platit in acelasi an. Problema se pune cu anul 2009.);
-daca ministerul a repartizat pana acum aceste subventii la alte facultati, inseamna ca are totusi bani alocati in buget pentru plata acestora;
-o alta problema este faptul ca in cazul in care ministerul nu a emis ordinul (se emite anual prin care se stabileste cuantumul subventiei, art.7 din OG73/2004) atunci nu se stie cuantumul care trebuie platit;