Cand mergeti dupa ea cereti bon fiscal sau factura si intrebati din nou cata garantie ofera pe reparatie.
Intrebati-i daca au pus mufa noua in locul celei defecte si spuneti-le ca daca vi se strica din nou in termen de 6 luni (e o sugestie, dvs. ziceti cat doriti) ii veti reclama la ANPC. Asta desigur dupa ce luati tableta in mana :) Daca nu va dau bon fiscal puteti pleca cu tableta fara sa platiti, ar trebui sa stie si ei asta.
Ordinul MFP nr. 159/2015 pune in aplicare dispozitiile OG nr. 10/2015 privind modificarea OUG nr. 28/1999 care prevede ca daca operatorii economici refuza emiterea si inmanarea bonului fiscal clientului, atunci acesta are dreptul din 1 martie 2015 de a beneficia de bunul achizitionat sau de serviciul prestat fara plata contravalorii acestuia. In plus, documentul a stabilit obligatia comerciantilor de a afisa la loc vizibil un anunt detaliat de atentionare a clientilor cu privire la acest drept al lor.
Stiu ca nu e usor sa faceti asa ceva daca nu sunteti mai infipt din fire insa daca ati intrebat aici asta va putem spune, ca e dreptul dvs. sa nu platiti un serviciu nefiscalizat.
Au casa de marcat? Si daca au, langa ea exista anuntul despre care scrie in citat?