avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 454 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Infiintare PFA - Dezvoltare aplicatii
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Infiintare PFA - Dezvoltare aplicatii

Buna ziua,

Sunt un programator, angajat full time, care ar vrea sa publice aplicatii proprii pe Windows Store, iOS si Android. O sa va prezint intai cum functioneaza sistemul si cum as putea fi platit pentru activitatea mea.

Aplicatiile dezvoltate de mine le voi publica pe Windows Store, spre exemplu, si eventualele incasari se duc la Microsoft. Acestia isi pastreaza in jur de 30% pentru fiecare aplicatie vanduta si la o anumita perioada pot alege sa imi retrag banii stransi in urma vanzarilor de aplicatii. La fel functioneaza si pe celelalte magazine de aplicatii mobile.

A doua modalitate de castig ar fi din publicitate. In cadrul aplicatiei mele pot introduce un spatiu de publicitate, care in urma unui acord cu Google, il va folosi pentru a face reclama la anumite produse. Pentru fiecare afisare de reclama eu primesc o suma de bani. Banii se strang intr-un cont Google, pe care de asemenea pot sa ii retrag la un anumit interval de timp.

In urma documentarii am aflat ca nu exista o limita de coduri CAEN pe care le pot introduce pe PFA si ca cele mai folosite pentru domeniul meu de activitate ar fi urmatoarele:

* Pentru creare de aplicatii si publicare in nume propriu, drepturi de autor.

6201 - Activitati de realizare a soft-ului la comanda (software orientat client)

6209 - Alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei

6202 - Activitati de consultanta in tehnologia informatiei

5829 - Activitati de editare a altor produse software



* Pentru eventualele venituri din publicitate
7311 - Activitati ale agentiilor de publicitate

7312 - Servicii de reprezentare media