buna ziua, in data de 8august 2014 o echipa de la eon sa prezentat la domiciuliu pt schimbarea contuorului .dupa terminarea operatiunii au insistat ca trebuie sa masoare tensiunea tuturor prizelor din locuinta(totul era ok)si sa noteze aparatele electronice si electrocasnice care le folosesc. neavand ce ascunde ma_m conformat cerintelor ,dar nu am citit acel proces care ni s_a inmanat la final cu noile date ale contuarului nou. in 29 /1/2015 am primit o factura de la e.on cu 0 valuare de 2.700 roni care reprezentind furt de energie electrica insotita de copie a procesului intocmit in momentul schimbarii contorului ,pe care scria caci plombele metrologice nu corespund cu cele de stat . in 2/02/2015 am depus contestatie la e.on servicii clienti (palas iasi)si pe 3 /02 an curent la mediere E.oN.Distributie ,mi s-a spus ca in termen de 30 zile voi primi raspuns scris . nici pana azi 25 /03 /2015 nu am primit raspuns. am fost din nou la e.on distributie si mi se spune sa astept. va comunic ca in aceeasi postura pe o raza de 2 km suntemn 15 familii cu aceeasi prpblema mentionata de acea echipa de electrcieni .Va rog sa ma sfatuiti ce pot sa fac ,LA PROTECTIA CONSUMATORULUI nu pot face nimic fara acel raspuns.
Ba da, puteti face doar cu factura. Daca de la ANPC vi s-a spus ca va trebuie acel raspuns, ei bine atunci inseamna ca nu au niciun interes sa va asculte (adica e clar de la cine isi primesc "salariile"). Tocmai lipsa acestui raspuns e motiv de plangere. Procedura de mediere nu se poticneste in hartii; daca i-ati convocat si nu s-au prezentat, la revedere in instanta. Din nefericire intrevad un proces la orizont, pe care-l veti castiga doar daca va uniti toti cei tepuiti de Eon.
Zodiac... :)
tanguera
[b]BERBEC [/b](21 martie – 20aprilie)
[b]Simbol[/b]: Berbecul. Ala din Evul Mediu cu care se daramau portile castelelor. Baga bine in cap chestia ... (vezi toată discuția)