avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1527 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... PRESEDINTELE ASOCIATIEI DE PROPRIETARI
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

PRESEDINTELE ASOCIATIEI DE PROPRIETARI

Este obligatoriu ca presedintele asociatiei de proprietari sa fie proprietar in imobilul care face obiectul asociatiei?
Daca da, care este temeiul legal?
Ultima modificare: Duminică, 28 Iunie 2015
Adriantot, moderator
Nu se anunta la primarie noua conducere a asociatiei.
In schimb trebuie sa anuntati banca, daca aveti cont deschis.

Adriantot a scris:

E bine ca fostul presedinte a predat ceva, cuiva, ca exista un seif, chei, acte... si probabil, asa cum s-a mai spus, trebuie doar cineva sa stie sa foloseasca acea cheie.
Oare ce se intampla daca presedintele disparea peste noapte si nu preda nimic nimanui? Oamenii mai pleaca din tara, mai trec pe lumea cealalta fara a cere aprobarea membrilor asociatiei si fara a avea timp sa mai predea ceva.
Sunteti norocosi!


Am transmis mai departe sfatul dvs si a fost deschis acel seif intr-o sedinte de CEx. Din pacate, ce nu s-a gasit printre documentele/ actele gasite in saci este un act important, anume CUI-ul.
1. cum se poate recupera? E de mers la judecatorie? Se elibereaza duplicat?
2. cat timp trebuie pastrate niste documente/ acte intr-o AP (fise completate cu indecsi apometre, chitantiere, citatii/ somatii, liste de intretinere)? Anii despre care vorbesc sunt chiar 2007-2008.
Ultima modificare: Marți, 30 Iunie 2015
ioanac7, utilizator
ioanac7 a scris:
Din pacate, ce nu s-a gasit printre documentele/ actele gasite in saci este un act important, anume CUI-ul.
1. cum se poate recupera? E de mers la judecatorie? Se elibereaza duplicat?
2. cat timp trebuie pastrate niste documente/ acte intr-o AP (fise completate cu indecsi apometre, chitantiere, citatii/ somatii, liste de intretinere)? Anii despre care vorbesc sunt chiar 2007-2008.

CUI-ul a fost alocat siu eliberat de finate si nu de judecatorie. Mergeti la ANAF sa va indrume.
In asociatia de proprietari actele se pastreaza ca la orice persoana juridica: intre 5 ani cele mai simple pana la 50 de ani statele de plata a salariilor.
Nu inteleg ce vreti sa spuneti prin anii 2007-2008.

Multumesc pentru info.
Documentele gasite in seif sunt vechi din 2007-2008 si intrebam daca se pastreaza si care e perioada de timp in care trebuie pastrate.

Statutul si actul constitutiv sunt in copii, n-ar trebui sa se regaseasca originalele? Iar despre dosarul cu acele copii de pe actul de proprietare al fiecarui proprietar...nici poveste! :hm:
Ultima modificare: Miercuri, 1 Iulie 2015
elga50, moderator
Care acte pot fi incadrate ca fiind "cele mai simple"? Si dupa ce au trecut cei 5 ani ce se intampla cu ele?

Ultima modificare: Miercuri, 1 Iulie 2015
elga50, moderator

Alte discuții în legătură

Membrii comitetului executiv ivladutoiu ivladutoiu 1. sotia/sotul care nu sunt titulari de contract vanzare-cumparare trebuie trecuti in Actul constitutiv anexa la statut, respectiv acordul de asociere? 2. ... (vezi toată discuția)
Salariu presedinte de bloc lizica lizica Buna ziua, Am o nelamurire cu privire la salariul Presedintei de bloc si anume cine poate decide modificarea/marirea salariului Adunarea Generala sau ... (vezi toată discuția)
Contractul de mandat timpuriu timpuriu contractul de mandat incheiat intre asociatia de propietari si presedintele ales in adunarea generala , este necesar numai in cazul cand presedintele este ... (vezi toată discuția)