Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am suspiciuni asupra modului cum se distribuie cheltuielile de intretinere in bloc, avand in vedere faptul ca in apartamentul meu nu locuieste nimeni si totusi pe factura apar cheltuieli pentru interfon, lift, curatenie etc, inclusiv pierderi de apa calda si rece, desi consumul citit la apometre si declarat in fiecare luna este 0 .
Cum pot afla modul legal de distribuire a cheltuielilor de intretinere pentru apartamentele nelocuite?
@elga50,
Dvs. spuneti bine, insa o lista / explicatii cu situatia facturilor pentru lista de plata curenta, este oportuna.
Daca cineva vrea sa vada "pe viu" facturile, precum si celelalte documente privind cheltuielile lunare, o poate face la sediul as. prop. - conform prev. legale.
La noi in asociatie, situatia facturilor si a celorlalte cheltuieli, cuprinde o lista de 25-30 de pozitii - asa ca unde sa le afisezi?
Noi acum folosim un program specializat pentru gestiunea as. prop. care are prevazuta posibilitatea scanarii tuturor facturilor, precum si a altor documente care intra in componenta situatiei lunare - insa inca nu am trecut la avizierul virtual, lucru care ar da posibilitatea fiecarui proprietar care doreste sa vada facturile, in baza unei parole.
Ei, trecerea la un avizier virtual nu va intarzia prea mult, astfel ca proprietarii vor avea posibilitatea sa vada foarte multe rapoarte generate de aplicatie...