Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara, asta seara cand am fost sa alimentez la o statie din zona,am facut anvelopa varza din cauza ca aveau o gura mare de alimetara pentru rezervoarele statiei care erau chiar langa pompe, erau mai sus decat pavelele si aveau niste colturi foarte ascutite, le-am spus angajatiilor ca nu e normal sa fie asa puse la intaplare pentru ca din vina lor am facut pana de cauciuc si am facut anvelopa praf, irecuperabila, mentionez ca era noua. Angajatul mi-a ras in nas si a spus ca pe ei nu ii intereseaza ca nu e statia lor ca ei sunt niste simpli angajati si ca nu sunt primul care o pateste si ca foarte multi fac pana din aceeasi situatie. Ce ma sfatuiti sa fac pentru ami recupera banii pe anvelopa si ai pune la punc sa nu se mai intample si la altcineva, Stima.
Faceti o poza acelei denivelari, faceti o poza si anvelopei si trimiteti-le initial conducerii centrale a statiei (nu ati spus daca e vorba de vreo multinationala sau de o firma romaneasca).
Cereti contravaloarea anvelopei.
Pastrati e-mailul sau expediati cererea de despagubire cu confirmare de primire si pastrati-va un exemplar.
Daca nu primiti raspuns intr-o perioada rezonabila - 2, 3 saptamani - reveniti sa va sfatuim cum sa procedati mai departe cu reclamatia la ANPC.
De regula statiile multinationale nu respecta clientii si nu acorda despagubiri pentru evenimentele produse in perimetrul statiilor-la statia alimentare,spalare,etc
Realizati poze la fata locului,sesizati oficial conducerea statiei si concomitent si autoritatea nationala pentru protectia consumatorului