avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salariu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salariu

ce salariu am daspor de cond. deosebite ca lucrez ca infirmier de 1 an si o luna si beneficiez de 50%
Ultima modificare: Vineri, 16 Octombrie 2015
vasilecamelica, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:04, 15 Noiembrie 2015
Nu se intelege nimic din mesajul dvs ... incercati sa oferiti cat mai multe detalii.
vasilecamelica a scris:

ce salariu am daspor de cond. deosebite ca lucrez ca infirmier de 1 an si o luna si beneficiez de 50%

e normal ca din sporul de conditii deosebite sa se retina cei 25% si acum?

Din salariu nu are ce sa se retina in plus, in afara contributiilor sociale individuale si impozitul pe venit, decat daca aveti popriri pe salariu.

Despre care 25% este vorba ? ? ?
freeelis a scris:

Din salariu nu are ce sa se retina in plus, in afara contributiilor sociale individuale si impozitul pe venit, decat daca aveti popriri pe salariu.

Despre care 25% este vorba ? ? ?


la salariul de baza de 1050 mi s-a calculat un spor de 50% de 247 lei(?)spunand ca sporul se calculeaza la salariul de incadrare de 620 din care se face taierea de 25% apoi adaos de 15% ,7% si 8%.reducerile cu 25% erau demult,eu lucrez de 1 an.De ce nu e 310 cat ar face 50% din 620?
Cred ca este gresit calculul ...salariul de incadrare nu poate fi 620 lei , intrucat potrivit art.2 din HG nr.1091/2014, pentru personalul din sectorul bugetar, nivelul salariului de baza, potrivit incadrarii, nu poate fi inferior nivelului salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata.

Alte discuții în legătură