avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1589 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... se poate cotiza din urma?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

se poate cotiza din urma?

sunt studenta in anul3 si sunt insarcinata.am inteles k nu o sa pot lua prenatal decat daca nasteam dupa obtinerea licentei..iar sotul meu lucreza de 5 ani dar anu' acesta si-a schimbat locul de munca,facand o intrerupere de 2 luni.la noua firma unde el lucreaza abia acum ii fac carte de munca.intrebarea este daca se poate cotiza din urma?pentru ca stim ca pentru prenatal e nevoie de a lucra in ultimul an,12 luni consecutive...iar daca se poate cotiza din urma,unde??vrem mai multe informatii..
Cel mai recent răspuns: pakos , utilizator 16:54, 9 Octombrie 2009
Normele Metodologice de aplicare ale OUG nr.148/2005 exista, numai ca si acestea trebuie sa fie modificate ... :)
am mai deschis acest subiect.sunt studenta in anul 3 si insarcinata.deja am aproape 5 luni...stiu ca legea pt studente a intrat in vigoare pe 18 iunie anul acesta dar nimeni nu stie nimic....nu au venit normele...nu stiu ce sa cred.pana o sa nasc o sa se elaboreze acele norme sau nu????
Au aparut normele pe 02.10.2009
Stiti, varog, unde gasesc aceste norme, care s-au publicat pe 01.10.2009?
Dati-mi o adresa de email si vi le trimit eu.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatia pentru crestere copil filipandrutza filipandrutza Vreau sa va adresez si eu o intrebare:sunt studenta in anul IV la o universitate de stat si urmeaza sa nasc pe data de 5 iulie iar sustinerea licentei este ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie pt mamele studente rebyi rebyi Buna ziua.Am ineput cursueile unei facultati la zi in anul 2005.in 2007 am nascut fetita, iar in 2008 am intrerupt studiile pt ca eram insarcinata din nou.am ... (vezi toată discuția)