La data de 16.11.2015 am depus online o solicitare de informatii catre o companie de stat, obtinand un nr. de inregistrare pentru confirmarea depunerii cu succes.
Pana astazi, 24.12.2015, nu am obtinut niciun raspuns, desi au fost publicate raspunsuri pentru solicitari depuse in acelasi mod, la date ulterioare (04.12.2015).
Care este termenul legal, maxim, pentru raspuns?
Exista o obligativitate a solutionarii solicitarilor in ordinea depunerii?
Privind aceste aspecte, ce pot reclama (ca baza legala), intr-o viitoare sesizare?
Multumesc!
Termenul de raspuns la petitii adresate autoritatilor si institutiilor publice este de 30 de zile de la data inregistrarii petitiei, potrivit OG nr.27/2002.
Potrivit art.1 din Legea 5542004, in cazul in care nu se primeste raspuns la petitie in termenul mentionat mai sus, petitionarul se poate adresa instantei de contencios administrativ.