E simplu de facut reclamatie la ANPC, exista formular online:
[ link extern ] /
Despre cum se formuleaza si cum se completeaza puteti citi aici:
www.avocatnet.ro/content/for...
Important este sa puteti da detalii despre ce ati scris aici:
Am fost la emag cu telefonul si garantia , iar eu mi-au spus ca nu se poate repara pentru ca e vina mea
pentru ca reclamatia trebuie precedata de incercarea de impacare pe cale amiabila (scrie in link-ul care duce la formular):
Vă rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul. În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie.
Deci spuneti data la care ati fost in showroom, cu cine ati vorbit (sau descrieti persoana daca nu retineti ce scria pe ecuson) etc.
Atasati la reclamatie si descrierea facuta telefonului pe site.