avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... REZILIERE
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

REZILIERE

BUNA ZIUA
In luna august am fost sonata de catre operatorul de telefonie pt prelungire abonament mobil ,urmand sa primesc la prelungire un telefon(la aceeasi firma aveam internet , cablu, telefon fix , contract incheiat prin 2013), in luna septembrie am primit telefonul si pe prima factra o rata, am sunat la ei mi s-a spus sa-l returnez in magazinul din Constanta, magazinul renunta sa-mi dea process de predare primire , anuleaza cererea de reziliere ,platesc un abonament ramas in magazine, timp de 4 luni, acum am facture cu taxa de reziliere de 1209,22.Ce ma sfatuiti sa fac ?
Va multumesc !

Alte discuții în legătură

Reziliere contract upc Nick05 Nick05 Buna ziua, Dupa 1 an de zile, un furnizor de servicii cablu/telefonie/internet continua sa trimita facturi si amenintari cu executare silita. Pe data de 20 ... (vezi toată discuția)
Taxa reziliere telekom Paul1427 Paul1427 Am făcut un abonament la TELEKOM pentru servicii de internet și televiziune pe data de 15 decembrie 2017. Luna asta pe data de 9 ianuarie am văzut oferta de ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telekom contact_blue contact_blue Buna seara. Anul trecut in luna August, am fost sunat de un agent Telekom, mai exact o doamna care mi-a facut o oferta, un abonament cu un telefon. Eu avand ... (vezi toată discuția)