Buna ziua!
in 14.04.15 am achizitionat un telefon.
In 27.11.2015 am dus telefonul la un service autorizat si l.am preluat in 10.09.2015
in p-v de predare fiind mentionat inlocuirea unor componente si resoftare.
dupa un anumit timp telefonul a prezentat aceleasi erori si l.am dus iar in service in 25.01.2016 cu preluare in 27.01.2016 cu mentiunea reparat resoftare.
in 01.02.2016 am mers la service pt a treia oara cu telefonul, acesta prezentand aceleasi erori si am cerut inlocuirea produsului, In 03.02.2016 ridic telefonul din service cu mentiunea : reparat - resoftare- . In data de 04.02.2016 telefonul prezinta aceleasi erori. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum pot interpreta art 11 (4) L449/2003 pentru scurgerea celor 15 zile de aducere la cunostinta a furnizorului pentru defectul produsului, cumulat pentru toata perioada de service sau pentru fiecare perioada in parte avand in vedere ca defectul este acelasi?
Pot cere inlocuirea produsului cf art 5( d)-lipsa parametrilor calitate si a art 10 si 11(4) di L 449 intrucat perioada foarte apropiata de ducere in service a produsului imi produce inconveniente semnificative?