Niunin Tiberiu 
	    	Consilier juridic

Niunin Tiberiu 
	    	Consilier juridic	    

Niunin Tiberiu, Consilier juridic
 Niunin Tiberiu, Consilier juridic 	
			 Cornel  Vasile 
	    	Consilier juridic

Cornel  Vasile 
	    	Consilier juridic	    

... că refuză să vă înmâneze un exemplar al situaţiei stocurilor odată cu predarea gestiunii. Îl vor potoli imediat inspectorii I.T.M. şi se va mai alege şi cu o amendă.
 Niunin Tiberiu 
	    	Consilier juridic

Niunin Tiberiu 
	    	Consilier juridic	    

Cornel  Vasile 
	    	Consilier juridic

Cornel  Vasile 
	    	Consilier juridic	    

HRcons 
	    	Utilizator

HRcons 
	    	Utilizator	    

INTREBAREA MEA ESTE ARE VOIE ANGAJATORUL SA IMI DESFACA CONTRACTUL DE MUNCA CU LITERA I FARA A MA NOTIFICA IN SCRIS DOAR AMENINTANDUMA VERBAL
~ final discuție ~
 alexandruz	                   

Lucrez ca gestionar la o firma de distributie . Am gasit un alt job la care ar trebui sa incep activitatea inainte ca perioada de preaviz sa se termine. ... (vezi toată discuția)
	                    alexandruz	                   

Lucrez ca gestionar la o firma de distributie . Am gasit un alt job la care ar trebui sa incep activitatea inainte ca perioada de preaviz sa se termine. ... (vezi toată discuția)

mihai_mol	                   

Buna ziua, am si eu nevoie de ajutor din partea Dvs. Am o problema (de fapt nu e problema mea ci a logodnicei mele), ea s-a angajat vara asta la o firma, zice ... (vezi toată discuția)
	                    mihai_mol	                   

Buna ziua, am si eu nevoie de ajutor din partea Dvs. Am o problema (de fapt nu e problema mea ci a logodnicei mele), ea s-a angajat vara asta la o firma, zice ... (vezi toată discuția)

diadora_74	                   

Intr-un CIM pe perioada determinata este obligat angajatul sa preia gestiunea?!
Daca refuza sa-si dea acordul, care pot fi consecintele? Poate fi obligat? (vezi toată discuția)
	                    diadora_74