Asociatia de proprietari a incheiat contract de adiministrare(conventie civila) cu o persoana fizica autorizata care detine atestat de administrator imobile dar in fapt prestatia activitatii o indeplineste exclusiv in cadrul asociatiei o alta persoana angajata a PFA-ului .Aceasta persoana nu detine atestat de administrator. In aceasta situatie se impune sau nu rezilierea contractului avand in vedere Articolul 35 din Lg.230/2007?
"(1)Pentru activitatea de administrare care include activitati de administrare tehnica, de contabilitate si casierie, asociatia de proprietari poate angaja fie persoane fizice atestate pentru functia de administrator de imobile, fie poate incheia contract de administrare cu persoane juridice specializate si autorizate, care au ca obiect de activitate numai domeniul asociatiilor de proprietari ori care au ca activitate principala administrarea imobilelor pe baza de tarife sau contract." Se vehiculeaza ca ar fi o lege care permite PFA autorizat cu obiect principal de activitate in acest domeniu sa angajeze personal necalificat(fara atestat)
sunt aici pareri pertinente ale unor oameni avizati si, totusi, se continua discutia; cred ca doar de dragul discutiei.
Raspunderea pentru administrare o are PFA.
Cu cine lucreaza acesta e raspunderea lui: persoana care efectiv face treaba nu trebuie ca, la randul ei sa posede acea licenta. Licenta e a firmei de administrare si ea va raspunde, nu cetateanul care efectiv lucreaza la acel bloc.
Parerile sant pareri dar legea spune ca o persoana nu poate fi autorizata in calitate de PFA decat cu conditia : b) "sa aiba angajate persoane atestate în conditiile prezentelor norme metodologice" Mai clar de atat nu se poate!
PFA inseamna ca cetateanul respectiv este autorizat. Ca de aia se numeste persoana autorizata.
Nu poti sa fii PFA in taximetrie si sa faci administrare de imobile.
Tu ca individ trebuie sa fii autorizat.
Sa judecam si cu mintea noastra!