avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 574 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Avalanșă de modificări în Codul muncii - analize și detalieri. Tot ce trebuie să știe angajatorii pentru conformare la noua legislație. Rezervă loc și participă → 

Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Legea nr.249/2015
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Legea nr.249/2015

Buna seara ,
Revin cu o intrebare legata de legea nr.249/2015 , respectiv la articolul de mai jos "(8) Se interzice condiţionarea, sub orice formă, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumpărat de păstrare a ambalajului.``
Lucrez la un magazin care comercializeaza produse IT si avem furnizori al caror reprezentante service cer ca produsele trebuie trimise in service in ambalajul original si cu accesoriile originale , altfel nu se efectueaza repararea produsului .Spuneti va rog in cazul in care eu nu pot obliga clientul sa pastreze ambalajul original ce se intampla cand cei de la service refuza repararea lui pe motivul netrimiterii lui in ambalaj original ???...ma refer aici la laptopuri , monitoare , imprimante care au in componenta ambalajului original ampora care protejeaza produsul pe durata transportului ???


Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 12:14, 5 Martie 2016
Informati-va clientii despre acest aspect si spuneti-le ca ii pot reclama pe cei din service la ANPC. In mod sigur se aplica sanctiuni pentru asa ceva.
Sfatuiti-i totusi sa le pastreze daca pot, adevarul este ca e mai bine sa fie puse in ambalajul original pentru ca la transport pot suferi deteriorari si dup-aia se trezesc cu respingerea garantiei pentru socuri mecanice etc.
:offtopic:
Nu e posibil sa schimbati service-ul cu care colaborati? Va fac cam multe probleme.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produs defect fara ambalajul original Cornel17 Cornel17 Buna ziua, Am achizitionat un tv de la un magazin pe online si era defect. Dupa ce am vorbit cu magazinul, acestia mi-au dat un service din orasul meu. De la ... (vezi toată discuția)
Nemultumire - lipsa ambalajului original duce la pierderea garantiei? damianiuliana damianiuliana am pierdut cutia de la telefonul mobil care a fost in service [Editat - pe forum nu este permisa identificarea persoanelor fizice sau juridice. Va multumesc ... (vezi toată discuția)
Legea 249/2015 AlexandruAngelaGeorgiana AlexandruAngelaGeorgiana Buna ziua! As vrea, va rog, sa imi dati mai multe informatii despre legea 249/2015 „Art. 16, punctul 8 – Se interzice condiţionarea, sub orice formă, a ... (vezi toată discuția)