Buna ziua,
Firma de transporturi doreste sa angajeze un elev pe perioada vacantei, pentru dispecer transport intern.
Ce documente trebuie sa prezinte angajatorului un elev in clasa a XI-a, 18 ani impliniti, pentru a fi angajat , intrucat nu are inca o diploma?
Multumesc,
Va prezenta :
- adeverinţa eliberata de instituţia de învaţamânt prin care se atesta ca persoana are statut de elev
- copie C.I
- certificat medical, care constata faptul ca este apt pentru prestarea acelei munci.
Potrivit art.1 din Legea 72/2007, angajatorul care încadrează în muncă elevi şi studenţi pe perioada vacanţelor beneficiază, pentru fiecare elev şi student, de un stimulent financiar lunar egal cu 50% din valoarea indicatorului social de referinţă al asigurărilor pentru şomaj şi stimulării ocupării forţei de muncă în vigoare, prevăzut de Legea nr. 76/2002privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare.
Copia dupa ultimul act de studiu. In cazul in care nu a terminat 12 clase , adeverinta ca inca studiaza(sau o foaie matricola in cazul in care a renuntat)
Adeverinta medicala-apt de munca de la mediucl de familie,plus celelalte acte copie CI, certificat nastere.