avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 602 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Traduceri PFA traducător
Discuție deschisă în Traduceri

PFA traducător

Bună ziua,

Intenționez să lucrez ca liber-profesionist în domeniul traducerilor, fiind în discuții cu o firmă pentru o colaborare. Problema este că am absolvit o facultate de inginerie și nu am niciun fel de certificare în domeniul limbilor străine încât să-mi pot înființa un PFA pe traduceri.

Întrebarea mea este: cum aș putea să lucrez în legalitate ca traducător și să fiu scutit de plata TVA-ului (evident în ideea în care nu depășesc plafonul)? Pot înființa un SRL și să fiu în continuare scutit de TVA?
Cel mai recent răspuns: Laura Ciobeica , moderator 15:50, 26 Ianuarie 2018
~ Conținut șters la cerere ~
firilacroco a scris:

Bună ziua,

Intenționez să lucrez ca liber-profesionist în domeniul traducerilor, fiind în discuții cu o firmă pentru o colaborare. Problema este că am absolvit o facultate de inginerie și nu am niciun fel de certificare în domeniul limbilor străine încât să-mi pot înființa un PFA pe traduceri.

Întrebarea mea este: cum aș putea să lucrez în legalitate ca traducător .............


Pentru obtinerea unui certificat de traducator, act ce v-ar ajuta la infiintarea PFA, trebuie sa sustineti si sa promovati cele doua examene (cu nota minima 7) organizate de Ministerul Culturii pentru limba si domeniul de interes. Cu atestatul eliberat de MC, puteti sa infiintati PFA traducator si sa demarati activitatea ca liber profesionist.
Procedura, costurile si perioada organizarii examenelor le gasiti pe site-ul de mai jos:
[ link extern ] /