Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
Am o firma careia i-a expirat sediul social, a fost declarata de Finante inactiva, am facut cerere de reactivare si acum ar trebui sa vina de la Finante in control.
Ce trebuie sa scriu pe usa biroului, numele firmei, adresa, program de functionare? Trebuie sa am certificatul de inregistrare la vedere?
Multumesc!
Firma inactiva
CLAUDYA_OZ
Am o probleme foarte grava la care as dori daca se poate un ajutor. Societatea mea, a fost declarata inactiva in anul 2006 ( mai precis in decembrie 2006) fara ... (vezi toată discuția)
Curs practic de implementare SAF-T: Ce date raportăm și cum în noile declarații cerute de ANAF
Noua declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat, timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.