Buna ziua,
In urma demisie am solicitat printr-un email oficial angajatorului sa-mi elibereze actele pentru atestarea activitatii mele :
fisa de vechime;
durata activitatii la locul de munca;
decizia de incetare;
fisa de lichidare;
copii ale paginilor din registrul electronic.
Angajatorul nu a raspuns ( au trecut aproape 10 luni)
Va rog,ma puteti ajuta cu un sfat?
Mai pot face ceva in cazul acesta? Sa apelez la ITM?
Din pacate nu...insa o pot face..
Stiu ca nu am semnat niciodata un stat de plata,iar pe contract era specificat 21 de zile de concediu, iar eu in perioada lunii iulie avea concediu neplatit fortat.
V-a fi foarte greu de sanctionat angajatorul daca nu aveti o astfel de dovada, intrucat poate sustine in fata inspectorilor ITM ca nu a primit asa ceva ... mai ales ca legea prevede "solicitarea scrisa".
Depuneti acum solicitarea scrisa cu confirmare de primire , astfel veti avea si dovada comunicarii acesteia angajatorului.
Extras revisal
mishhha
Buna ziua.
Doresc sa devin PFA, si imi trebuie la ONRC ( mi se cere de la ei), pe langa copiile dupa certificatele de pregatire profesionala ( probabil nu ... (vezi toată discuția)
Intrebare
MariusZoltan
Buna , As dorii si eu un raspuns la o intrebare . Pe data de 1 noiembrie 2012 am incetat activitatea prin demisia mea la o societate .La aceasta societate am ... (vezi toată discuția)