avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 247 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sa fii declarat angajat si tu sa nu stii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sa fii declarat angajat si tu sa nu stii

Buna seara, ma numesc Andra, am 18 ani, in anul 2015 am lucrat ca zilier la o firma ce se ocupa cu studii de piata (promoter si operator call-center). Acum am aflat de la casa de sanatate Bucuresti ca sunt asigurata ca angajat si nu mai beneficiez de retete compensate, tinand cont ca sunt studenta. Din toate cercetarile e care le-am facut, am observat ca si in iunie 2016 eu am fost angajata la acea firma, cu toate ca eu la acea firma nu am mai trecut din luna februarie. Am fost la firma sa lamuresc lucrurile dar nimeni nu doreste sa imi dea o explicatie de ce am fost declarata angajata. Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz?
Buna ziua,
Faceti o sesizare la ITM.
Andra2912 a scris:

...Am fost la firma sa lamuresc lucrurile dar nimeni nu doreste sa imi dea o explicatie de ce am fost declarata angajata. Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz?



Ati primit vreo decizie de incetare a c.i.m. ?

Ati semnat vreun c.i.m. cu acea societate ?
Buna ziua, nu am semnat nici un contract de munca. cand m-am dus la aceasta firma in 2015 in luna mai am fost promoter, restectiv 4 ore in weekend. Am semnat niste hartii cu titlul declaratie in care mi se spunea ce am voie sa fac in magazinul in care se facea promotia. Nu a fost nici o discutie legata de contract de munca.
1.
... in anul 2015 am lucrat ca zilier ...


Raportul de muncă dintre zilier şi beneficiar se stabileşte ,prin acordul de voinţă al părţilor, fără încheierea, în formă scrisă, a unui contract individual de muncă.

Activitatea desfăşurată în condiţiile legii nu conferă zilierului calitatea de asigurat în sistemele de asigurări publice.