avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 726 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sa fii declarat angajat si tu sa nu stii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sa fii declarat angajat si tu sa nu stii

Buna seara, ma numesc Andra, am 18 ani, in anul 2015 am lucrat ca zilier la o firma ce se ocupa cu studii de piata (promoter si operator call-center). Acum am aflat de la casa de sanatate Bucuresti ca sunt asigurata ca angajat si nu mai beneficiez de retete compensate, tinand cont ca sunt studenta. Din toate cercetarile e care le-am facut, am observat ca si in iunie 2016 eu am fost angajata la acea firma, cu toate ca eu la acea firma nu am mai trecut din luna februarie. Am fost la firma sa lamuresc lucrurile dar nimeni nu doreste sa imi dea o explicatie de ce am fost declarata angajata. Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz?
hrs61 a scris:

Nu este nicio scapare, s-a regasit in evidenta Casei de Sanatate [...] ca figurand cu statut de asigurat angajat [...]

Bun, si daca-a fost gasita ca figurand cu statut de angajat, de ce nu beneficiaza de retete compensate?
Sau ce vreti sa spuneti ca daca a lucrat o zi in vacanta dintre 18 si 19 ani, isi pierde calitatea de asigurat in virtutea legii, daca ulterior merge la facultate? Explicitati un pic!


hrs61 a scris:

[...]pt perioada termenului de prescriere de 5 ani ca figurand cu statut de asigurat angajat

Explicitati un pic si legatura dintre prescriptia asta la 5 ani si statutul de angajat /neangajat cu privire la persoana elev/student de pana in 26 de ani ...caci nu se intelege legatura, sau legatura pe care-o vedeti dvs.
Ultima modificare: Miercuri, 17 August 2016
trandafir2, moderator