avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 568 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Meditatii matematica
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Meditatii matematica

Buna ziua
sunt inginer electronist si doresc sa dau meditatii la matematica. De ce acte am nevoie, ce trebuie sa fac pentru a lucra legal? .Detin si o diploma de "Formator"
Cel mai recent răspuns: gavrus , utilizator 07:50, 16 August 2016
Trebuie sa va autorizarati in vederea funcţionării ca PFA, I.I., I.F. .

Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului, înregistrarea fiscală şi autorizarea funcţionării a persoanei fizice autorizate

[ link extern ]

Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului, înregistrarea fiscală şi autorizarea funcţionării întreprinzătorilor persoane fizice titulari ai întreprinderilor individuale
[ link extern ]

Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului, înregistrarea fiscală şi autorizarea întreprinderilor familiale
[ link extern ]

CAEN va fi 8560 Activitati de servicii suport pentru invatamant


Multumesc, chiar asta am interesa, codul CAEN. Mai am doua intrebari:
1. Daca platesc CAS 26.3% vechimea va merge normal, chiar daca voi avea incasari mici , 400~500 lei pe luna?(nu lucrez in alta parte)
2.dintre cele trei optiuni care este cea mai avantajoasa ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Act constitutiv -daca vreau sa realizez un act consitutiv intre o persoana fizica ... sorina1602 sorina1602 Daca vreau sa realizez un act consitutiv intre o persoana fizica , o persoana fizica autorizata, o persoana cu interprindere individuala si o persoana cu ... (vezi toată discuția)
Meditatii Alex97 Alex97 Buna ziua. Vreau sa predau in particular meditatii la limba engleza. Ce proceduri trebuie sa urmez pentru a activa legal ? Mentionez ca am certificat ... (vezi toată discuția)