avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 583 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Decizie unilaterala de modificare a CIM
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Decizie unilaterala de modificare a CIM

Buna ziua,

Sunt intr-un conflict cu angajatorul, care a emis o dicizie prin care imi sunt modificate unilateral sarcinile din fisa postului, fapt pentru care am constestat acea decizie atat la ITM cat si la tribunal. As avea nevoie de ajutor pentru a putea lamuri cateva aspecte neclare:

1. trebuie sa depun la tribunal cateva documente legalizate, intr-un termen limita, insa sunt in concediu medical. Poate fi o problema daca fac acest lucru pesonal, sau ar fi mai bine sa il fac prin curierat?

2. pot cere drept daune morale, obligarea paratei la publicarea sentintei in incinta sediului social, la loc vizibil precum si in mediul on line, prin toate caile unde aceasta este prezenta (site propriu, site magazin, facebook etc)??

3. daca nu primesc nici o notificare acasa, pot afla de la ITM care este rezultatul sesizarilor mele la ei?

Multumesc anticipat !
Cel mai recent răspuns: Vali_Paraschiv , utilizator 10:08, 15 Septembrie 2016
1. Art. 292 C.proc.civ. - Depunerea inscrisurilor
(1) Daca prin lege nu se dispune altfel, fiecare parte are dreptul sa depuna inscrisurile de care intelege sa se foloseasca, in copie certificata pentru conformitate.

(2) Daca inscrisul este depus in copie, partea care l-a depus este obligata sa aiba asupra sa originalul si, la cerere, sa il prezinte instantei, sub sanctiunea de a nu se tine seama de inscris.
(3) Daca partea adversa nu poate sa isi dea seama de exactitatea copiei fata cu originalul infatisat in sedinta, judecatorul va putea acorda un termen scurt, obligand partea sa depuna originalul in pastrarea grefei.