LIVE, ACUM (129 PARTICIPANȚI) GDPR în activitatea de zi cu zi: Managementul consimțământului, breșele de securitate și marketingul direct Accesează live evenimentul
Am fost rugat asa tin contabilitatea la un centru bugetar.Directorul a spus ca trebuie sa imi fac pfa sau srl pt ca nu ma poate angaja altfel.Am facut srl dar am facut doar facultatea de conta si master in audit si nu sint contabil expert.De la ONRC mii s-a spus ca nu imi pot face firma de conta decit daca am expert contabil.Nu am.Directorul,care s-a si ocupat de actele mele pt firma,mi-a facut managemnt si consultare in afaceri....Deci ,legal nu am voie sa tin contabilitate la alte firme decit daca sunt angajata economist. Acelasi director,mi-a spus sa imi fac un ctr de prestari servicii intre firma mea si firma unui contabil expert la care trebuie sa-i platesc lunar conform contractului o anumita suma. In contractul meu scrie ca firma mea tine contabilitate acestui centru prin intermediul unor experti contabili pentru 1300 ron lunar.Mie nu mi se pare legal....Nu pot semna nici un act legat de contabilitate pt ca firma nu e de contabilitate, dar eu fac toate situatiile pt acest centru care este bugetar! Deci am multe situatii de semnat si contabilul expert sa imi semneze doar bilantul. Nu stiu de ce intuitia sau prostia mea imi spune ca nu este ok!
Drept de semnatura
emateiu
Buna.Sunt economist intr-o firma de un an si ceva...am terminat \"finante-banci\" si master in \"audit si convergenta contabila\"...ce conditii ar trebui sa ... (vezi toată discuția)