avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 526 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Post blocat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Post blocat

La societatea care lucrez..postul meu de sef serviciu paza a fost blocat....A angajat o altă persoană care îndeplinește aceleași sarcini care le-am avut eu...pe funcție...ca șef obiective pază...Este corect??? Iar mie nu mi-a dat nici o decizie nimic.... momentan sunt în concediu medical... vă mulțumesc
Cel mai recent răspuns: Pintea Nana , utilizator 14:44, 27 Octombrie 2016
Un contract individual de munca poate fi incheiat pentru o durata determinata pentru inlocuirea unui salariat in cazul suspendarii contractului sau de munca, cu exceptia situatiei in care acel salariat participa la greva.

Art. 50. C.mun.
Contractul individual de munca se suspenda de drept in urmatoarele situatii:
.......
b) concediu pentru incapacitate temporara de munca;
.......
Mulțumesc pentru răspuns.... țin să vă spun că angajarea celeilalte persoane a fost făcută în timp ce eu eram la serviciu...a venit în birou si stăteam două persoane..... mi-am depus cerere de concediu odihna...nu mi-a aprobat....apoi mi-am luat cm având probleme de sănătate...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am fost internata in spital si acum sunt in concediu medical iar societatea unde lucrez a angajat o persoana in locul meu um1640 um1640 buna seara am si eu o intrebare daca ma puteti ajuta.am fost internata in spital si acum sunt in concediu medical iar societatea unde lucrez a angajat o ... (vezi toată discuția)
Adenocarcinom colon Gabriela Ciucanu Gabriela Ciucanu Buna ziua. Va rog sa ma sfatuiti,daca sunt operata de pe 05.04.2018 de adenocarcinom colon,am concediu medical cod 14,fac tratament cu citostatice pastile de ... (vezi toată discuția)