avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 216 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... scutire/reducere impozit pe venit
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

scutire/reducere impozit pe venit

sunt asistenta medicala angajata la o firma particulara,momentan sunt in concediul medical pe cod 14(neoplazie operata si tratata prin radioterapie);in iulie-august am fost incadrata in grad de handicap accentuat;in august-septembrie am trimis la firma copie dupa cetificatul de incadrare in grad de handicap accentuat pt.a beneficia de reducere/scutire de impozit pe venit conf.legii nr.448/2006,dar,nici in zi de astazi nu am beneficiat de reducere/scutire de impozit pe venit(nici macar de vreun raspuns pertinent)?...nu stiu,n-am idee ce se intimpla,nici cum sa pot sa rezolv problema?multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:42, 14 Noiembrie 2016
Nerespectarea actelor normative privind reglementarile fiscale pot face obiectul unei sesizari la ANAF.

Codul Fiscal
art.60
Sunt scutiți de la plata impozitului pe venit următorii contribuabili:
1. persoanele fizice cu handicap grav sau accentuat, pentru veniturile realizate din:
a) activități independente, realizate în mod individual și/sau într-o formă de asociere;

b) salarii și asimilate salariilor, prevăzute la art. 76 alin. (1) - (3);

c) pensii;

d) activități agricole, silvicultură și piscicultură, altele decât cele prevăzute la art. 105 , realizate în mod individual și/sau într-o formă de asociere fără personalitate juridică; Norme metodologice
.....

Norme de aplicare a Codului Fiscal
Titlul IV - Impozitul pe venit
Cap.I - Dispoziții generale

Sectiunea 1 - Scutiri
1.