avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 231 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... scutire/reducere impozit pe venit
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

scutire/reducere impozit pe venit

sunt asistenta medicala angajata la o firma particulara,momentan sunt in concediul medical pe cod 14(neoplazie operata si tratata prin radioterapie);in iulie-august am fost incadrata in grad de handicap accentuat;in august-septembrie am trimis la firma copie dupa cetificatul de incadrare in grad de handicap accentuat pt.a beneficia de reducere/scutire de impozit pe venit conf.legii nr.448/2006,dar,nici in zi de astazi nu am beneficiat de reducere/scutire de impozit pe venit(nici macar de vreun raspuns pertinent)?...nu stiu,n-am idee ce se intimpla,nici cum sa pot sa rezolv problema?multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:42, 14 Noiembrie 2016
Poate ca nu stiu cum sa aplice scutirea de impozit pe medical, sau poate nu se impoziteaza medicalul dvs.
Indemnizatia de incapacitate temporara de munca constituie venit salarial si in consecinta este supusa impozitului pe salariu .

In situatia dvs. , nu se impoziteaza.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Va rog sa mi spuneti daca persoanele cu grd.de handicap accentuat ... olga2011 olga2011 va rog sa mi spuneti daca persoanele cu grd.de handicap accentuat beneficiaza de scutirea de impozit pe pensia de limita de varsta. si daca da ce acte trb sa ... (vezi toată discuția)
Buna ziua! În certificatul de handicap la beneficii apare și ... OanaMihaelaArvantidis OanaMihaelaArvantidis Buna ziua! În certificatul de handicap la beneficii apare și scutirea de impozitul pe venit. Dacă sunt în concediu medical, fiind pacient oncologic, mai ... (vezi toată discuția)