avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 611 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Raspuns permanent la telefon
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Raspuns permanent la telefon

buna.sunt inginer de service si am munca de teren.tin legatura telefonic cu colegii mei care imi dau interventiile si de aceea in ROI era prevazuta o clauza ca angajatul este obligat sa tina telefonul de serviciu deschis in timpul programului si sa raspunda intotdeauna la telefon in timpul programului care e intre 8.30 si 17.30.pana aici totul e absolut normal.problema apare ca de curand firma a modificat ROI incat acum scrie ca angajatul e obligat sa raspunda la telefonul de serviciu atat in timpul programului cat si in afara lui.poate dupa program am chef sa merg la un film sau la sala sau la conferinta si trebuie sa opresc telefonul pt a nu ii deranja pe ceilalti
1.aceasta noua reglementare este conforma cu dreptul muncii?
pot fi obligat sa raspund in permanenta la telefon fara a fi platit cu ore suplimentare
pt disponibilitatea care se cere de la mine?
2.pot fi sanctionat daca imi opresc telefonul in afara programului normal pt care sunt platit?
multumesc
Cel mai recent răspuns: mariuscia , utilizator 17:00, 20 Noiembrie 2016