avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 207 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... zile lucrate de sarbatoare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

zile lucrate de sarbatoare

Buna ziua, intrebarea mea e urmatoarea: lucrez ca functionar relatii clienti pentru spania in contractul de munca e specificat ca dreptulile la zilele de sarbatoare sunt cele din spania si nu se aproba sarbatorilor din romania. e legal?

-Cand lucram in zilele de sarbatoare din romania ne obliga sa semnam cum ne-am fi luat o zi libera respectiv sarbatoarea din spania, Tot o data fiind mai multe zile de sarbatoare in spania si nu mai poate fi compensat cu zilele de sarbatoare din romania ne obliga sa ne luam din concediul nostru.
Astept un raspuns.
Multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:38, 26 Noiembrie 2016
C.i.m. cu ce angajator l-ati semnat , din tara sau din afara tarii ?
Da e contract de romania, si semnat in ROi
Nu este corect, intrucat va sunt aplicabile prevederile Codului Muncii.

Acesta se aplica si cetatenilor romani incadrati cu contract individual de munca si care presteaza activitatea in strainatate, in baza unor contracte incheiate cu un angajator roman, cu exceptia cazului in care legislatia statului pe al carui teritoriu se executa contractul individual de munca este mai favorabila.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Aplicatie legislatia muncii migulaura migulaura Buna ziua, as dori sa stiu ce legislatie se aplica in cazul in care am un contract de munca cu cetateni romani, incheiat in Romania dar care se executa in ... (vezi toată discuția)
Dreptul muncii Lavinia16 Lavinia16 Care sunt categoriile de persoane carora nu li se aplica dreptul muncii in Romania? (vezi toată discuția)