avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 376 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Plata concediului medical ce a depasit 90 de zile
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Plata concediului medical ce a depasit 90 de zile

Buna ziua!

Incepand cu 30 martie 2009 sunt in concediu medical pe boala obisnuita, desi sunt insarcinata si a fost cat pe ce sa pierd copilul de cateva ori bune...
Problema este ca angajatorul, pana acum, imi platea 75% din salariul brut, iar de luna aceasta, m-am trezit doar cu jumatate din banii pe care ii luam pana acum. Pe 31 august am avut o zi de intrerupere in concediu pentru ca medicul a sus ca pentru o zi nu mai are rost sa imi dea medical( fiind ultima zi din luna) si am inceput septembrie cu un nou concediu.
Toate certificatele de concediu de pana acum, au fost bifate ca initiale.
De ce sa iau atat de putini bani, care este baza legala si cum se calculeaza?
Multumesc anticipat pentru raspuns!
Cel mai recent răspuns: Gratiela Ratiu , Consultant resurse umane 19:21, 9 Septembrie 2009
Actele normative in domeniul concediilor si indemnizatiilor de asigurari sociale de sanatate care reglementeaza si modalitatile de calcul al indemnizatiei:
- Ordonanta de urgenta nr.158 din 17 noiembrie 2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate - actualizata
- Ordin Nr. 60/32 din 27 ianuarie 2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate - actualizata
Pentru ca nu ati avut continuitate la concediile medicale, ele fiind initiale, angajatorul a fost nevoit sa va calculeze fiecare medical cu o alta baza de calcul, asa a scazut indemnizatia Dvs.
Acum probabil intrati in concediu prenatal si veti avea alta baza de calcul ( 6 luni).