Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Da, am aflat si noi de curand ca de anul trecut trebuia sa depunem formularul 010 cu mentionarea de la punctul 2 ca suntem platitori de impozit pe profit, incepand cu 01.01.2016.
Iar de anul acesta trebuie sa depunem 101 pana la sfarsitul lunii februarie cu specificarea profitului = 0 (pentru anul 2016) , daca nu aveti incasate sume din inchirierea spatiilor comune catre terti si daca aceste sume nu au fost cheltuite pentru repararea, intretinerea, modernizarea proprietatii comune.
este o aberatie daca lucrurile stau asa.
In mod normal un fond de reparatii se reporteaza si se consuma atunci cand se ataca o lucrare.
Sistemul acesta e preluat din sistemul bugetar, nu din cel economic,
Aberatia este in proportie de 99%, ca sa zic asa.
Sunt asociatii care si-au facut toate reparatiile posibile si continua sa incaseze aceste sume din chirie. Pentru acestea este valabila efectiv D 101.
In rest, daca colectarea fondului de reparatii dureaza ani de zile pentru o reparatie mai costisitoare sau pentru a pastra in rezerva niste bani pentru reparatiile de urgenta, atunci declarati profit = 0.
Declaratia 101
maridan03
Asociatiile de proprietari depun declaratia 101 chiar daca nu au profit?
In situatia in care asociatiile au venituri obtinute din dobanzi, chirii, penalizari ... (vezi toată discuția)