avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 453 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Freelancer-ARTIST-PICTOR carte de munca, asigurare ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Freelancer-ARTIST-PICTOR carte de munca, asigurare sanatate

una ziua! as dori sa stiu in primul rand cum as putea sa beneficiez de carte de munca si asigurare, adica tot ce se ofera la un angajat , fara sa ma angajez sau sa imi fac PFA, sau alte forme. Cum pot sa beneficiez de vechime de lucru fara sa ma angajez? sunt mai multe forme? pot beneficia cei care au venit sau cei care nu au venit?
2. O sa vreau sa lucrez ca si freelancer, ca si artist plastic, designer,care este cea mai buna optiune ca sa platesc taxe si impozite daca as vrea sa colaborez cu straini ? eu M-am gandit la Pfa, cel mai mult ma intereseaza sa pot sa am si eu vechime si carte de munca, si un venit cat de cat decent ca sa imi pot lua si un credit candva
3. Se poate lua credit pentru casa daca cineva are PFA? care este venitul minim pe care ar trebui sa il am daca o sa vreau sa iau un credit?
4.Daca imi doresc sa imi fac PFA , cate optiuni am pentru orele de munca in cartea de munca? cum pot sa trec cate ore lucrez si cat trebuie sa platesc?
5. de exemplu daca as lucra 4 ore pe zi si suma totala pe luna e 800, este la fel si pe 8 ore -800 salariu? e vreo diferenta in plata impozitelor si a taxelor? sau sa influnteze negativ luarea unui credit? daca sunt mai putine ore de lucru?
Multumesc
6. In primul rand as dori sa stiu daca pot sa imi fac cartea de munca asigurare , tot ce trebui, fara sa ma angajez sau fara sa imi fac PFA. Daca da, se poate si pentru cei cu venit si pentru cei fara venit?