avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 176 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general contabilitate PFA traducator
Discuție deschisă în Contabilitate în general

contabilitate PFA traducator

Buna ziua
Sunt traducator autorizat si as dori sa infiintez un PFA- cred ca e cea mai buna solutie in cazul meu(care e dif intre PFA si Intrepr. Individ?).
As dori sa stiu :
- platesc impozitul de 16% la facturile emise efectiv, sau la ce ramane dupa ce se scad cheltuielile?
- ce pot trece la cheltuieli?
- daca, sa zicem, nu incasez nimic, inseamna ca nu trebuie sa platesc nimic, nu?
- ce asigurari trebuie sa platesc la stat? momentan sunt in somaj: mai trebuie sa platesc la sanatate,etc?
De fapt, as dori sa stiu efectiv cum va trebui sa fac contabilitatea si ce trebuie sa stiu ca sa nu ies in pierdere...
Pt cine stie si are disponibilitate, va rog sa ma ajutati, pt ca am mai intrebat in stanga si in dreapta si am primit rasp contradictorii. si nu vreau sa intru in ceva fara sa stiu ce implica

Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Samoila Georgeta P.F.A. , Consilier juridic 07:45, 22 Septembrie 2009
www.avocatnet.ro/content/for...

[ link extern ]

[ link extern ] /

Citind linkurile de mai sus veti gasi raspunsul la intrebarile dvs.In acest fel evit sa va scriu o pagina intreaga!:D
Daca nu incasati nu veti avea ce sa platiti fiindca impozitul forfetar se aplica deocamdata doar la societatile comerciale.B-) Atentie! Daca taiati factura , chiar daca nu o incasati , veti plati impozit!
Ultima modificare: Duminică, 20 Septembrie 2009
MIHAI GRIGORE, Avocat
Este foarte greu sa va explic toate intr-un timp foarte scurt.
Eu va recomand sa cautati pe net Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 44/2008 si Ordinul MFP nr. 1040/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea evidentei contabile in partida simpla de catre persoanele fizice care au calitatea de contribuabili in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.
Dupa ce ati lecturat cele doua acte normative veniti pe acest site si intrebati ce nu ati inteles, altfel este foarte greu.

Intreprinderea Individuala autorizata este mult mai flexibila, are mult mai multe avantaje si va recomand va infiintati si Dvs.
Platiti impozit la facturile incasate, dupa ce am dedus cheltuielile, pentru ca avem registru de incasari si plati, evidenta facturilor taiate este pentru plafonul TVA.
Ultima modificare: Duminică, 20 Septembrie 2009
Samoila Georgeta P.F.A., Consilier juridic
~ Conținut șters la cerere ~
Pentru @subaseanu citeste cu mare atentie Ordonanta 44/2008. ;)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Impozit pe venit sau pe profit ContSters60781 ContSters60781 Buna ziua, Doresc sa infiintez un SRL care produce soft la comanda. Firma, va fi foarte mica la inceput, cel putin, cu o cifra de afaceri nu prea mare nici ... (vezi toată discuția)
Registrul incasari si plati Roxie Roxie Buna ziua. Am cateva intrebari legate de acest registru de incasari si plati. De unde se cumpara? Cand trebuie inregistrat la Adm. Financiara? Cand ai ... (vezi toată discuția)
Pfa, ii sau srl? luca_claudia72 luca_claudia72 as dori sa-mi deschid un magazin cu haine si incaltaminte second hand. care din cele 3 forme ar fi mai indicat pfa, ii sau srl? (vezi toată discuția)